Reklamasjon

Vi vil alltid gjøre vårt ytterste for å sende deg plettfrie varer av ypperste kvalitet. Men hvis du likevel skulle være uheldig å motta en vare med produksjonsfeil eller lignende skal vi selvfølgelig hjelpe deg så godt vi kan.

Først og fremst ønsker vi at du tar kontakt med oss slik at vi kan få en god beskrivelse av feilen, samt å avtale det praktiske rundt garantisaken. Vi trenger også informasjon om bestillingsnummer og/eller kjøpsdato, og gjerne også et bilde av feilen.

Ved avtale om retur ønsker vi at returskjemaet som fulgte med varen fylles ut. Vi sender deg nytt skjema om du har mistet dette.

Send varen til SportyLiving, Holstun 13, 6065 Ulsteinvik

Vi bringer saken videre til leverandør og kontakter deg når vi har fått tilbakemelding. Vi må forbeholde oss retten til å erstatte varen med samme eller tilsvarende vare av samme verdi i tilfeller hvor for eksempel kolleksjonen er utgått eller utsolgt.